שלי יחימוביץ' ועמיר פרץ – חלשים לחוד חזקים כאיגוד
אורן יעקובי פנה כבר לפני שבועיים לשני המועמדים לראשות העבודה בקריאה דחופה לשיתוף פעולה והקמת מחנה סוציאל-דמוקרטי מאוחד. תשובות בינתיים אין אבל אורן מקווה שעוד אנשים יצטרפו לקריאתו
עמיר פרץ שלום,
אני חבר מפלגה כמו כל משפחתי שנים לא מעטות, כאשר הגעת למפלגה שמחתי כיוון שאני חושב שהנושאים שאתה מדבר עליהם הם מאוד מאוד חשובים, והקהלים שאתה מביא הם הקהלים שהמפלגה צריכה לדבר עליהם, כאשר הבאת את אבישי ברוורמן ואת שלי יחימוביץ שמחתי עוד יותר כיוון שאלו בדיוק האנשים שיכולים לסייע למפלגה.
היום אומרים ששלושתכם לא חוברים יחד לגוש סוציאל דמוקרטי בעיקר בגלל מחלוקות אישיות. אינני מבין כיצד מנהגים לאומיים כמותך, עם יושר ודרך כל כך חשובים צריכים להקלע למשבר שנראה שמקורו הוא אגו.
אני חלילה לא קורא לאף אחד לפרוש מהמירוץ, אני רק קורא לכם לשבת ביחד ולהקדיש את כל הזמן הדרוש להקמת מחנה חברתי אמיתי שהוא חלומו הרטוב של כל סוציאל דמוקרט, ואם הדבר דורש מעט הורדת אגו אישי הרי זה משהו שאתם חייבים לציבור.
נ.ב
פניתי אלייך גם דרך הדף שלך בפייסבוק אולם לא קיבלתי מענה. אשמח מאוד למענה אישי.
בברכה.
אורן יעקובי.
לכבוד חברת הכנסת שלי יחימוביץ
שלי שלום,
אני ומשפחתי חברי מפלגה שנים רבות, כאשר הגעת למפלגה יחד עם עמיר פרץ ואבישי ברוורמן שמחנו מאוד, חשבנו שהנה סוף סוף יכול לעבוד צוות חברתי אמיתי בלי חוכמות, מאוד האמנו בצוות הזה ואנחנו עדיין מאמינים, כלוכם פוליטקאים מזן שונה, ערכיים, אמיתיים וסוציטליסטים.
היום אומרים ששלושתכם לא חוברים יחד לגוש סוציאל דמוקרטי בעיקר בגלל מחלוקות אישיות, אנני מבין כיצד מנהגים לאומיים כמותך, עם יושר ודרך כל כך חשובים צריכים להקלע למשבר שנראה שמקורו הוא אגו.
אני חלילה לא קורא לאף אחד לפרוש מהמירוץ, אני רק קורא לכם לשבת ביחד ולהקדיש את כל הזמן הדרוש להקמת מחנה חברתי אמיתי שהוא חלומו הרטוב של כל סוציאל דמוקרט, ואם הדבר דורש מעט הורדת אגו אישי הרי זה משהו שאתם חייבים לציבור.
נ.ב
פניתי אלייך גם דרך הדף שלך בפייסבוק אולם לא קיבלתי מענה. אשמח מאוד למענה אישי.
בברכה.
אורן יעקובי.
הערת המערכת
אם אתם מסכימים (א) חיתמו בתגובות בשם מלא (ב) העבירו הלאה לחברים שיחתמו
תגיות: בחירות לראשות מפלגת העבודה, מפלגת-העבודה, עמיר-פרץ, שלי-יחימוביץ
קישור קבוע
11 תגובות
Email This Post
15 ביוני, 2011 בשעה 10:14
קודם כל על פי הנתונים הצפי הוא שהבחירות יסתיימו בסיבוב הראשון ומי שייבחר הם שלי או עמיר.
ועם זאת, זה לאו דווקא חדשות טובות ואני מסכים עם אורן – חייבים לעשות משהו כדי ששני אלו יעברו להתנהלות בין-אישית תקינה, כי אני יודע לפחות משלי שהיא מסכימה עם כל העמדות העקרוניות של פרץ והדבר משתקף בדיוני הסיעה.
למי שיש רעיונות איך לקדם את זה במעשה חוקי (הרי אם היינו חוטפים אותם למשך שבוע ונותנים להם לעבור חוויה משותפת אינטנסיבית זה היה עובר להם) – אשמח לשמוע.
אגב לגבי מי יהיה יו"ר ומי לא – זה פחות חשוב. אפשר להכריע את זה בבחירות, אפשר בהסכמה, אפשר בהטלת מטבע. מה שחשוב הוא שיתוף פעולה ס"ד ביום שאחרי ולא מי יעמוד בראש דווקא.
15 ביוני, 2011 בשעה 11:27
דקל: 'הצפי הוא שהבחירות יוכרעו בסיבוב הראשון'? בהתחשב בזה שבוז'י מצהיר על 17,000 מתפקדים, הוא לבדו יכול למנוע ממי מהמועמדים לקבל יותר מ-40%, אלא אם כן יהיה ניצחון סוחף מאוד לאחד מהם, תרחיש שלא נראה סביר. תוסיף עוד כמה אלפי מתפקדים לכל אחד מהמועמדים האחרים, ואת העובדה שבלתי סביר בעליל שבקרב המתפקדים הקיימים תהיה הצבעה רק לשלי ולעמיר, ותראה שהסיכוי שמי משניהם יקבל לבד 40% הוא קלוש.
15 ביוני, 2011 בשעה 13:56
די דקל די
אתה לא מפסיק לבלבל את המוח בפייסבוק ובטוקבקים.אין לך מושג על מה אתה מדבר וזה בסדר. אתה איש של מעיין, ככה זה.
תמשיך להתעסק במאבק שלך בעד סמים קלים, אולי שם אתה מבין יותר.
ורק בוזי ינצח!
15 ביוני, 2011 בשעה 14:15
חנן היקר אשמח אם תחשוף את שמך האמיתי.
גם אשמח אם תתקן את ה"שטויות שלי", אני תמיד שמח לשנות את דעתי.
נדב – בהנחה שיהיו כ-50,000 מצביעים, די ב-20,000 קולות כדי לנצח.
עמיר אומר שיש לו מעל זה, שלי אומרת שיש לה מעל זה ואפילו בוז'י טוען שיש לו יותר מ-20,000 קולות. המסקנה הדי ברורה היא שאם זה לא ייגמר בסיבוב אחד תהיה הפתעה.
ועכשיו יש קרב על אמינות, שתומכי בוז'י כמו "חנן" מאוד חוששים ממנו אז הם מנסים להשמיץ: הרי ברור שהדיווחים של חלק מהמתמודדים מעוות.
בוז'י דיווח על 10-12 אלף מתפקדים יומיים-שלושה לפני סגירת המפקד.
ביומיים האחרונים הוא טען ש"התפקדות המונית ברשת" והתפקדות המונית אחרת הביאה לו עוד 4-5 אלף.
ברשת התפקדו בסך הכל 7,000, מתוכם 5,500 ישירות באתר של שלי.
תומכי בוז'י מבינים שמה שאני
אומר הוא מכת מוות לטענה המופרכת שבוז'י פקד כמעט כמו עמיר שיכולת המפקד שלו ידועה ושלי שהעמידה 20 דוכנים בכל רחבי הארץ והיא בעלת פרופיל תקשורתי הגבוה לפחות פי שתיים מכל מועמד אחר במפלגה.
הם גם יודעים שדעתי עם בוז'י היא שהוא אינו יכול להיות יו"ר מפלגה, כי הציבור לא ייתן אמון במי שישב בממשלת הליכוד ובעוד כמה חודשים הציבור בכלל יגכך על כל צופי הקרחונים ומהלכי האימים.
הפחדה אינה דרכנו, נצח ישראל ואמונה בדרך היא דרכנו, ולכן רק עמיר או שלי ינצחו. המפקד מוכיח את זה.
אגב, אין דבר כזה סמים, לא קשים ולא קלים ואני אכן אמשיך את המאבק בנוגע לקנאביס וחומרים אחרים שהעובדה שהם בפקודת הסמים מלמדת על הגזענות וההפלייה שחלק מתומכי בוז'י מאמינים בה.
15 ביוני, 2011 בשעה 14:23
קשקשן
הנה. הוספתי את השם האמיתי והמלא שלי.
שלי טענה באותו יום שפקדה עשר אלף, אחרי שראתה את הנתונים שבוזי מסר היא העלתה ל 17500.
בינינו, לשלי אין שום סיכוי לנצח ובטח לא להעלות לסיבוב שני.
וכן יהיה סיבוב שני.
רק בוזי יכול לנצח בסיבוב שני.
והאמינות שלך נדפקה ברגע שנתת יד למעיין להרוס את המשמרת
15 ביוני, 2011 בשעה 14:47
דקל: אם אני מקבל את ההנחה שלך של 50,000 מצביעים (שנשמעת סבירה, אפילו טיפה גבוהה), כדי שזה יגמר בסיבוב ראשון צריך שארבעת המועמדים שיגיעו אחרונים לא יביאו יותר מ-10,000 קולות, פחות או יותר? בוא ניקח את הנתונים הנמוכים ביותר – נניח שלבוז'י באמת יש 10,000 מתפקדים, ושמתוכם רק 7,000 יגיעו להצביע.זה אומר שלמצנע, לבוחבוט ולמרגלית ביחד יש פחות מ-3,000 תומכים – בלתי סביר בעליל.
חנן: הלשון שאתה משתמש בה לא מכבדת אותך.
15 ביוני, 2011 בשעה 15:24
קודם כל חשוב לי להגיד שדבריי נאמרים לא כראש מטה הצעירים של עמיר פרץ ובוודאי לא על דעת איש במטה.
אפילו אורן יעקובי שמטיף לעניין כבר חודש לא סבור שצריך לקיים את שיתוף הפעולה המוצע לפני הסיבוב השני, לשמחתנו, מידה ויהיה סיבוב שני מטבע הדברים עמיר פרץ או שלי יחימוביץ יהיו שם (או שניהם), כך שעצם ההתמודדות של שניהם לא צפויה לפגוע באמת בסיכוי שייבחר מועמד המייצג עקרונות ס.ד , אילו כזה היה המצב היה ראוי לדון בכך כעת באופן מעשי יותר.
בפועל הגיע הזמן שנבחן פעם אחת בצורה דמוקרטית מי מהשניים הוא זה שיכול לסחוף אחריו יותר חברי מפלגה העבודה, אם תהיה זו שלי יחימוביץ אני מניח שבאופן טבעי רבים מתומכי עמיר פרץ יבחרו להצביע עבורה ואת אותה הנחה יש להניח להפך, רבים מתומכי שלי יחימוביץ יצביעו עבור עמיר פרץ בסיבוב שני עתידי מול בוז'י או מצנע (אם יהיה כזה).
לאחר הבחירות אין ספק שאילו אחד מהם ייבחר הם ייאלצו למצוא את הדרך לשיתוף פעולה ואני מניח שיש קרקע פרויה לכך. אתן כדוגמא את הקואליציה במשמרת הצעירה של המפלגה, כיום שיתוף הפעולה הוא מובהק בין אנשי שלי לאנשי עמיר, ואני יכול להגיד שמחלוקות על רקע של תפיסות עולם שונות פשוט אין, ואגב המשמרת הצעירה היתה דוגמא מובהקת לכך שגם בסיבוב השני של הבחירות אף אחד מאיתנו לא עשה חשבונאות, והצבענו כולנו (אנשי עמיר פרץ) עבור העוזרת של שלי יחמוביץ – מיכל בירן באופן גלוי.
עמיר פרץ ידע ליישב מחלוקות קשות שהיו בעבר בינו לבין איתן כבל ובינו לבין אופיר פינס ולחבור איתם לשיתופי פעולה חשובים ואני משוכנע שכך יהיה בעתיד גם עם שלי יחימוביץ.
אני מודה, לפני שנים כאשר עמיר פרץ התמודד מול ברק ועמי איילון ושלי יחמוביץ הביע בו תמיכה רפה ברגעים האחרונים וגם אז סירבה להתייצב לצידו, בזמנים אלו באמת חשבתי ששלי חיבלה במאמצים להקים מחנה חברתי, מה שהיא עושה היום שזה לקום ולהתמודד הוא מעשה לגיטימי לחלוטין בפוליטיקה, אבל במידה שהיא לא עולה לסיבוב השני עליה להתייצב בקול גלוי חד וברור לצד עמיר פרץ, ולא לנסות הימורים פוליטיים כמו שהיא עשתה עת שתמכה בברק.
15 ביוני, 2011 בשעה 16:01
×× ×™ ×ž×¡×›×™× ×¢× ×¨×•×¢×™ ×©×™× ×“×œ×¨
כתומך מובהק של שלי אני חושב שהמחנה הסוציאל דמוקרטי צריך להתאחד.
בלי בשורה חברתית אמיתית אין בכלל מה ללכת לבחירות וכזו מביאים אך ורק שלי ועמיר.
אינני מזלזל בבוז'י ומצנע, אבל מי שרוצה מפלגה סוציאל דמוקרטית ששמה את הצדק לאדם ולהחברה במרכז חייב להבין שאין מועמדים מלבדם.
ונדב – לא הבנתי מה אתה אומר.
פרת אומר שיש לו 23,000 מתפקדים ועוד 6,000 תומכים מהמפקד "הישן" בתיאוריה הוא עובר את ה-40% בסיבוב הראשון.
תראה, אני לא עושה הערכות בשלב זה, אבל די ברור שהנתונים שהוצגו על ידי המועמדים כוללים ספירות כפולות ושאר ירקות.
אם יהיה סיכוי גבוה לסיום בסיבוב ראשון – יהיו חבירות ועוד איך וכרגע זה המצב.
אתה יודע מה? במקום שאביא את שלי כדוגמא, בוא ניקח את מה שאומר חנן לוי (לא מכיר אותו אבל אני שמח שהוא עוקב אחרי בקפידה): שלי רמאית בוז'י אמין. כל אחד ישפוט לפי העובדות בעבר מי הוא מה אנחנו נקבל את עמדת חנן.
לבוז'י יש 16,000 תומכים חדשים ועוד 10,000 בקודם (נניח).
נו? לא השתנה שום דבר!
אז הקרב הוא בין בוז'י לבין עמיר ולשניהם סיכויים גבוהים לעבור את ה-40% בסיבוב הראשון.
המשמעות היא שמועמדים שלא יחברו בסיבוב הראשון יישארו בלי שום דבר למכור בסיבוב השני ולכן יעדיפו דיל בסיבוב הראשון.
בקרוב מאוד יתחיל קרב על מי הצהיר אמת במפקד, כל אחד יצטרך לקבל החלטות בהיגיון ויהיה לזה השלכה משמעותית מאוד על החלטות כ-ל המועמדים.
15 ביוני, 2011 בשעה 16:55
דקל: אני מניח שנצטרך לחכות ולראות.
15 ביוני, 2011 בשעה 22:12
×ž×¡×›×™× ×ž×ד ×¢× ×“×§×œ ורועי
בתור תומך עמיר, ברור לי שאחרי התחרות הבריאה בין שלי לעמיר, הציר המרכזי במפלגה הוא בין ס"ד ללא ס"ד. בסיבוב השני מתאחדים סביב הסוציאל דמוקרט שעולה.
15 ביוני, 2011 בשעה 23:27
כמעט כולכם פה מניחים שאין מצב לתסריט שהרצוג מס' 1 ומצנע מס' 2, או להיפך. אני מקווה שאתם צודקים, כי אני לא רואה במספרים שנזרקים לאוויר נתון בעל משמעות.
אם אתם טועים, הן פרץ והן יחימוביץ' יצטרכו להתנצל בפני ציבור גדול מאוד על כך שלא הקשיבו לעצות של שוחרי טוב כמו אורן.
לחנן,
פה זה לא וויינט.
אם אתה רוצה לתרום משהו לדיון אתה מוזמן לשלוח שאלות לפרץ או ליחימוביץ', שמטרתן לבדוק את נקודות החולשה שלהם.